5 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-8 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΩΚΕΑΝΩΝ

5 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-8 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΩΚΕΑΝΩΝ

Πάντα σταθεροί στον περιβαλλοντικό μας προσανατολισμό και περιβαλλοντική μας ευαισθησία τόσο σαν σχολείο UNESCO όσο και σαν συνειδητά πράττοντας ως προς το οικολογικό μας αποτύπωμα εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
1)Έχουμε μειώσει τα πλαστικά μπουκάλια στο 95 % και χρησιμοποιούμε παγούρια επαναχρησιμοποίησης από την πρώτη χρονιά του προγράμματος ” Νοιάζομαι και Δρω ” το 2018.
2)Καθαρίζουμε εθελοντικά τις πλατείες μας, την παραλία μας και το γήπεδό της κοινότητας Κραθίου κάθε φορά που τα επισκεπτόμαστε και δυστυχώς κάθε φορά τα σκουπίδια αυξάνονται.
3)Παρακολουθούμε τις ανησυχητικές διαστάσεις της ρύπανσης των μικροπλαστικών , συνδεθήκαμε με την Ωκεανογραφική Υπηρεσία και το σκάφος της που ερευνούσε
στη Χαβάη με το National Geographic και μας ενημέρωσε για δυσάρεστες συνέπειες των μικροπλαστικών στους ωκεανούς μας και τις θάλασσες μας, μια φοβερή δουλειά και έρευνα που γίνεται και κάναμε ζωντανά πειράματα. Ζωντανά συνδεθήκαμε στην ενημερωτική παρουσίαση, από τον εξερευνητή Δρ. Θοδωρή Αναγνωστόπουλο, ο οποίος συμμετέχει σε ωκεανογραφική αποστολή του National Geographic και του Ocean Exploration Trust με τίτλο: «Από την Ακτή ως την Άβυσσο: Εξερευνώντας την υδρόβια κληρονομιά και την ρύπανση από μικροπλαστικά στα κύρια νησιά της Χαβάης». Πραγματοποιήθηκε μέσα από το εξερευνητικό πλοίο Nautilus και θα αφορά στο θέμα των μικροπλαστικών στους ωκεανούς, το οποίο αποτελεί μία από τις θεματικές ενότητες της αποστολής.
4)Φυτεύουμε την αυλή μας , 5) Συμμετείχαμε στην Δράση ” Ευέλικτα Καπάκια ” εδώ και πολλά χρόνια όπως και στην ενημέρωση για την ανακύκλωση και μείωση των πλαστικών. 6)Εκπαίδευση με την Helmepa . Στόχος του φετινού προγράμματος με τίτλο «Η θάλασσα είναι ζωή» είναι να ενισχύσει τη γνώση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους ωκεανούς, να την ενθαρρύνει να αναλάβει ενεργό ρόλο σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο για την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας» για τη βιώσιμη ανάπτυξη και να αναδείξει την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και θάλασσας. Η κλιματική αλλαγή, η ρύπανση, η υπεραλίευση και άλλες περιβαλλοντικές προκλήσεις απαιτούν άμεση εξεύρεση λύσεων και πρέπει όλοι με τις πράξεις μας να δείξουμε τι μέλλον θέλουμε για τις επόμενες γενιές και σε τι κατάσταση πρέπει να είναι οι θάλασσες και οι ωκεανοί για να μπορούν να υποστηρίξουν αυτό το μέλλον.7) Εκπαιδευτικές επισκέψεις για βιωματική μάθηση σε υγροβιότοπους Αλυκής, Λίμνης Τσιβλού, ποταμός Κράθης, Λίμνη Στυμφαλία, Μουσείο Περιβάλλοντος, Περιβαλλοντικό Κέντρο Ακράτας. Και συνεχίζουμε…